Gearriveerd in Chiang Mai

14 juli 2018 - Chiang Mai, Thailand

Na vannacht de overstap in Abu Dhabi zijn we vanmorgen aangekomen in Bangkok. De jongens hebben zich goed vermaakt in het vliegtuig. iPhone, iPad en eigen scherm in het vliegtuig! Bijna geen tijd om te slapen. 😂

Na de aankomst in Bangkok hadden we nog 4 uur voordat onze vlucht naar Chiang Mai vertrok. We hebben onze tassen achtergelaten op het vliegveld en zijn met een taxi naar shopping mall paseo mall gegaan! Bij Starbucks ontbeten 😊!

Na twee uurtjes zijn we terug gegaan naar de luchthaven, Dyai stond het verkeer te regelen en zou wel even een taxi aanhouden. Eenmaal op de luchthaven had iedereen een instortmoment, behalve Dyai. De vlucht naar Chiang Mai verliep ook voorspoedig en zijn we eindelijk na een lange reis op de plaats waar ons avontuur gaat beginnen.

We zijn ontzettend vriendelijk ontvangen in Chiang Mai op de AirPort en in ons verblijf Mojo House. Dyai is de laatste 5 minuten in het vliegtuig in slaap gevallen... is slapend mee de taxi in gegaan en ligt op bed... niet wakker te krijgen. De jongens hebben een kamer op de derde verdieping en wij beneden. Uiteraard positief spannend.

Nu ff chillen allemaal....

1. Petra:
    Behave and have fun
  2. Jacques:
    14 juli 2018
    Geweldig leuk verslag met bijbehorende foto's. Geniet zeker ook van de Chang of Tiger.
    De avondmarkt in CM is ook geweldig, ik houd er wel van.
    Veel plezier.
  3. De Leeuwtjes:
    14 juli 2018
    Geweldig!!! We volgen jullie op de voet.
    We gaan lekker mee op avontuur😉
    Lekker genieten.
  4. B7:
    14 juli 2018
    Klinkt al super! En wat hebben de jongens het goed gedaan! Beter dan op de achterbank van Breda naar het vliegveld😊
  5. Richard:
    14 juli 2018
    Fijn dat de reis goed is gegaan! Have fun.
  6. Oma Toos:
    15 juli 2018
    Geweldig, wat een belevenis!
    Wij genieten mee met jullie. Een prachtig idee om zo'n reisverslag te maken. Nog lekker lang genieten!